6. 3. 2011.

Padobranci sa kokosom


Na putu do posla svratih do moje  pekarice i videh ove moje omiljene kolače iz detinjstva. Nije mi bilo jasno kako sam na njih sasvim zaboravila i nikad ih nisam pravila. Oduševilo me kako se u suštini lako prave,  a efekat - nikad dosta. Potamanili smo ih tako brzo da sam jedva uspela i ovo malo da uslikam, čisto da ga moja ćerka ima u arhivi :) 





Potrebno:

3 komada jaja
350gr, gr. šećera u prahu
200 gr. kokosa
100 gr. margarina
2 štangle čokolade

Priprema:

Uključiti rernu na 150C. Sjediniti ručno 3 belanca, 150 gr.šećera u prahu i 200 gr.kokosa. U pleh staviti papir za pečenje i kašičicom vaditi kuglice (ja volim one malo veće, kao vanilice). Sušiti u rerni dok se ne dobije fina hrskava korica.

Fil:

Umutiti  3 žumanca sa 200 gr. šećera u prahu, pa  dodati 100 gr. margarina i 2 štangle istopljenečokolade.
Spajati po dva padobranca. Ko voli može ih ukrasiti i čokoladnim prelivom .