14. 6. 2010.

Bećar na moj način


Sećam se da kao mala nisam volela bećar zbog ljuski koje su se odvajale od paprike i paradajza i prosto mi zapinjale u grlu. Moja deca imaju taj isti problem pa je ovaj recept rezultat mojih nastojanja da ugodim svima kako bi pojeli jedan zaista pre svega zdrav a i ukusan obrok.








Potrebno:

8 šilja paprika (mogu i manje babure)
8 kom. paradajza srednje veličine
2 jaja
so, biber, peršunov list,
3 čena belog luka

PRIPREMA:

Paprike oprati, očistiti od semena, posoliti, spolja i iznutra, pa staviti da se proprže na ulju sa svih strana.
Za to vreme, očistiti paradajz od kožice, (ja ga jednostavno izrendam pa mi sva kora ostane u ruci.)
Ispečene paprike izvaditi na tanjir i ostaviti da se prohlade.
Paradajz staviti u onu istu masnoću gde se pekla paprika i pustiti ga da krčka jedno 15 min. na laganoj vatri. Dodati, soli, bibera i iseckani beli luk.
Prohlađene paprike očistiti od ljuske, iseći na rezance /mogu ostati i cele/ i ubaciti u paradajz.
Umutiti dva jaja, i sipati u bećar, pustiti da prokrčka, dodati soli ukoliko treba i seckani peršun.

Služiti uz pire krompir ili bareni pirinač.






Napomena: ovo jelo je pogodno za zamrzavanje, samo ne stavljati jaje.