13. 1. 2011.

Nagradice

Danas me obradovala Marina sa bloga marimilocakedesign i to sa prelepe tri nagradice :))

Hvala puno Marina! 


I naravno, tu su i pravila....

Ako odlučite da prihvatite ovaj Award važi sledeće:
  1. Zahvalite se i naznačite link za onog ko vam je dodelio ovo priznanje.
  2. Napišite 7 stvari o vama koje vi želite.
  3. Pošaljite priznanje tj. Award blogovima koje vi volite, ukupno 15 komada
  4. Kontaktirajte te blogove i naznacite da su dobili Award.
Elem, reći sedam stvari o sebi, hmmm, mnogo je ;)))

Porodica na prvom mestu, vrlo skromna u svakom pogledu.
Volim da pročitam dobru knjigu i slušam dobru muziku. Uvek tu za prijatelje, malo ih je ali su pravi. Za sebe imam vremena malo. Odskora sam u sebi otkrila nove talente za kulinarstvo i to me za sada veoma opušta.  Stekla nova virtuelna poznanstva i to je jedno za mene divno iskustvo.  


Nagradice ću pokloniti ovako u paketu :)



 


mojim dragim prijateljicama na sledećim blogovima:


1.Food for thought
2.vojvodjanska kuhinja
3.kuhinjske čarolije
4.homemadebyb
5.Cooketa
6.Jojini isprobani recepti
7.majina kuhinja
8. moji slatkiši i još ponešto...
9.cooking by Mirjana
10.moja kuhinjaa
11.Cooks and Bakes
12.Ja u kuhinji
13.U mojoj kuhinji 2
14..La cuisine creative
15. casa de vainilla

Prosledite dalje :)))