12. 6. 2011.

Đulinari


Sigurno vam nekada ostanu belanca od pripreme kojekavih jela ili poslastica. Kad sam videla ovaj recept u starom narodnom kuvaru iz 50-tih godina prošlog veka rešila sam da ga prvom prilikom isprobam. Naravno od tada je prošlo sigurno više od dve godine. Ko čeka dočeka :))



Potrebno za tri porcije:

3 belanca
1 kašika brašna
ulje za prženje

Šerbet:
150 gr. šećera
300 ml. vode





Priprema:

Umutiti belanca u čvrst sneg, dodati kašiku brašna, lepo promešati da se sve lepo izjednači. Kašikom ili kašičicom vaditi masu i pržiti na vrelom ulju. Staviti na ubrus da se ocede pa poredjati u odgovarajuće činijice.
Skuvati šerbet od šećera i vode, kuvati jedno 10-ak min. od trenutka kada provri pa preliti preko đulinara.
U toku hladjenja promešati par puta. 

Odlična, brza poslastica i veoma me podseća na tulumbe.


 
.

Moja ulaznica za igricu Ajme koliko nas je koju prosleđujem našoj dragoj domaćici Sanji sa bloga
Knjiški moljac u špajzu na temu JAJA.

Hvala puno Sanji što je odabrala ovaj moj recept koji je osvojio treće mesto u zaista velikoj konkurenciji.ajme koliko nas je - juni /tema jaja/

I evo, posle 12 godina dočekao je svoje video izdanje.