2. 10. 2012.

Divan povod za isprobavanje recepata


22. Septembra moj sin Marko je napunio 18 godina :) Brzo je prošlo, čini mi se čak prebrzo, to njihovo odrastanje i pretvaranje u ljude. Drago mi je i puno mi je srce što je to jedan divan dečko, predobre duše i srca koji je omiljen u celoj našoj porodici :)

Ima toliko već uobičajenih recepata koje uredno koristim za slavlja ali ovaj put sam rešila da isprobam i neke nove. Bila je to idealna prilika, imala sam čak i blagu tremu da li će uspeti s obzirom da sam izabrane recepte pravila prvi put. Nisam na žalost uspela sve da slikam jer nije bilo vremena (dekoracija se uvek radi u poslednji čas). .

Snežina konjička salata /kulinarka



Neobičan naziv za jednu zaista predivnu salatu koja je oduševila sve. Drugog dana njom sam punila  Lanine slane korpice      Toplo preporučujem ovu kombinaciju.





Tu su i ove predivne kuglice od sira i susama uvaljane u različite dodatke: aleva paprika,
susam i seckani peršun. 

Slani rolat by Pavloska sa kulinarke ( dole desno u uglu) je oduševio svojim neobičnim izgledom.. 








moje projice sa sirom i hrskavom slaninicom :) bez dodavanja šunke, krastavčića, sira i ostalih vanrednih dodataka.



i naravno za kraj torte :)

Moskva šnit (gore levo)

Puslica torta (gore desno)

Kinder torta moje snajke dole desno čiji sam postala ozbiljan obožavalac ;)






Sve navedene nove recepte preporučujem da pravite :)