30. 1. 2023.

KRALJEVSKI ČUPAVCI

 Nezaboravan stari kolač! 



Nema, čini mi se, osobe koja nije nikada u životu probala ovu poslasticu. Divno, mekano testo obogaćeno prelivom od čokolade i kokosa. Sećam se, da sam uvek majku pitala, kada ga napravi obično nedeljom, zašto nema više preliva u kolaču ! Eh, dečija posla :) .



U mojoj porodici više se jedu oni pravi klasični čupavci, dok meni nikad dosta fila :). Ali dragi i drage moje kad mu se doda džem od višanja sa malo šlaga ili slatke pavlake on poprima potpuno drugu dimenziju! 


ČUPAVCI


POTREBNO:

4 komada jaja

10 kašika šećera 

1vanilin šećer

10 kašika ulja

12 kašika mleka

1prašak za pecivo

10 kašika brašna


Preliv:

250 ml mleka

125 gr maslaca ili margarina

200 gr čokolade za kuvanje


I još

200 gr kokosa

par kašika džema od višanja 

Kesica šlag krema + 100 ml mleka 


Ukoliko niste dosad, obavezno probajte!


Pripremu pogledajte u videu ♥️


Ako vam se dopao video molim vas zapratite moj kanal, vaša podrška mi puno znači. Do novog recepta: prijatno!