7. 8. 2010.

Jalapeno poppers

neodoljive :)



Definitivno sam se ulenjila i bukvalno shvatila da smo na raspustu. Pravilo se sve i svašta ali da se malo ozbiljnije nečim pozabavim... nije bilo šanse :)

Ovaj recept sam se već duže meračila da pravilm i naravno ukazala se zgodna prilika kad su mi se najavali  gosti da stižu za jedan sat.
Sreća pa sam sav potreban materijal imala u frižideru pa je sve bilo za tili čas gotovo.
Naravno ove moje paprike su bile blago ljutnute i bile su zaista fenomenalnog ukusa.



Potrebni sastojci:

Količina potrebnih namirnica zavisi od broja gostiju pa se vi ravnajte po tome

Za  4 osobe:

8 manjih šilja paprika, malo ljutnutih (ja ih prepoznajem po mirisu a kako to izvodim ne pitajte)
100 gr. feta sira
1 krem sir
2 češnja belog luka
200 gr. dimljene slanine, tanko sečene (pančeta)
moj začin

Paprike oprati, posušiti, preseći na pola i očistiti od semena.
Fetu izgnječiti viljuškom, dodati krem sir, seckani beli luk i začin. Napuniti paprike sirom i obmotati slaninom. 
Poređati u pleh i zapeći na 180 C oko 15 min, ili dok slaninica ne postane hrskava. 




Ove paprike se mogu spremati na više načina i to:
- mogu se spajati po dve, uvaljati u brašno, jaje  i prezle pa pržiti na ulju
- mogu se spojiti, umotati slaninicom, pa staviti svaku pojedinačno u foliju, zatvoriti, izbockati na više mesta pa peći na roštilju.