16. 4. 2011.

Punjene pečurke


Obožavamo pečurke. Doduše, najviše spremam šampinjone, ove druge tek moram da proučim kako se spremaju. Mlada sam, ima vremena ;))






Ovo je jedno brzo i vrlo ukusno jelo. Već sam vam spominjala da vikendom baš ne volim da se preterano zadržavam u kuhinji pogotovo ako je divan sunčan dan koji prosto mami da se boravi napolju.

Potrebno za 3 osobe:


2 glavice crnog luka
1 struk praziluka
500 gr pečurki / količinu uvećati u zavisnosti od broja osoba
250 ml neutralne pavlake za kuvanje
100 gr. parmezana / ja sam dodala moj omiljeni kopaonički kačkavalj izrendan kao parmezan
so, biber, beli luk u prahu i seckani peršun

Prilog : kuvani rezanci ili pirinač


Priprema:


Pristaviti rezance ili pirinač da se kuvaju. Sitno iseckati, luk i praziluk i dinstati na ulju. Za to vreme očistiti pečurke, skinuti peteljke koje ćete izrendati i staviti u prodinstani luk. Propržiti kratko pa dodati pečurke koje ćete lepo poslagati sa otvorom na gore, posoliti, pobiberiti. Kuvati 5 min na blagoj vatri pa preliti neutralnom pavlakom, protresti blago tiganj i pustit da provri. Kašičicom vaditi fil od luka pa sipati u pečurke. Posuti belim lukom u prahu / orprilike pola kašičice/ , parmezanom i na kraju posuti sitno seckanim peršunom. Isključiti plotnu, poklopiti i servirati odmah uz kuvane rezance ili pirinač.




Prijatno :)




izvor: Utilisima