6. 4. 2011.

Rezanci sa sirom u dekorativnim tanjirićima od kačkavalja



Malo sam se ulenjila i na kratko zapostavila blog jer jednostavno ne stižem. Proći će i ta faza :)

Odnedavno se na kablovskoj pojavio novi kanal - Utilisima. Odličan, po svačijem ukusu i za svakoga ponešto. Pretpostavljate, ja pomno pratim kulinarske emisije. Jednog dana su pripremali korpice od kačkavalja koje su me oduševile svojim izgledom. Tek sam kasnije videla da ih je pravila i Dunja.  
Ove moje su više u ubliku tanjirića jer sam koristila širu činijicu :)




Potrebno:
500 gr. testenine
300 gr. sira (Mionički)
1 kisela pavlaka
malo ulja, so

Za tanjiriće:
kačkavalj / kopaonički - izvrstan jer se razvlači kao žvaka
odgovarajući kalup na koji ćete stavljati kačkavalj



Priprema:

Napraviti korpice.
Izrendati kačkavalj i posuti ravnomerno u tiganj za palačinke. Staviti na ringlu i pustiti da se otopi. Skloniti i pustiti da se prohladi. Prstima probati da li se može odvojiti od tiganja i odmah ga staviti na odgovarajući kalup, pritisnuti  prstima da se formira korpica i ostaviti da se ohladi. Iskoristiti sav kačkavalj
u zavisnosti koliko vam tanjirića treba.






Rezance skuvati u posoljenoj vodi, malo isprati, dodati so, malo ulja, pavaku i prognječen sir. Sve lepo izmešati pa sipati u ohlađene i očvrsle tanjiriće. Posuti rendanim kačkavaljem.

Servirati i ukrasiti po želji.