6. 11. 2011.

Čips od kačkavalja sa semenkama


Odlična grickalica koju sam vidjala na netu.. Varijante koje sam videla su razne, počev od čistog kačkavalja do dodavanja npr. susama, maka. Ja sam se odlučila da dodam i semenke lana i suncokreta.




Znam, znam da je kalorično ali kako mu odoleti? Ja se uspem zadržati na par komada pa se sve tešim kako baš i nije tako strašno ;))

Potrebno:

200 gr. kačkavalja (ja koristim moj omiljeni Kopaonički)
1 kašika lana
1 kašika susama
50 gr. očišćenog suncokreta.




Narendati kačkavalj na sitno, pa mu dodati semenke. Pleh malo pouljiti pa staviti papir za pečenje. Uzeti manju modlicu za krofne pa je staviti na papir i potom  unutra sipati otprilike jednu supenu kašiku mešavine kačkavalja i semenki. Polako podići modlicu, da ostane lepo formiran krug. Utrošiti sav materijal i staviti na 180 C jedno 8-10 min da se kačkavalj zapeče. Vidjala sam i da neki stavljaju drveni štapič ili čačkalicu fore radi da izgleda kao lizalica ali to je zanimljivo za one koji imaju manju decu.






.