4. 11. 2011.

Pohovani suvi vrat


Donese jednog dana moj otac iz prodavnice veću količinu suvog vrata koji je bio na nekoj akciji :) Voli on tako ponekad da me iznenadi i kupi ono što u suštini ne jedemo, ali , kaže, bilo  je povoljno ;)  pa sve onako isečen u tanke šnite. Čoveku u tim trenucima padaju razne ideje na pamet  pa je tako i meni ideja  za ovaj recept bila vrlo ostvariva. Ispalo je odlično :)



Potrebno :
Mere neću davati, zavisi od količine. Napravila sam 15 rolnica tek da probam kako će proći kod ukućana

- suvi vrat
- jaja
- Mešavina kukuruznog griza /umesto brašna/ i rendanog kačkavalja (ne mora kačkavalj)

Preliv:

1 čaša jogurta
50 gr. krem sira
1 kafena kašičica senfa
2 češnja belog luka
majčina dušica po ukusu



Pošto je suvi vrat bio isuviše tanko isečen morala sam spajati po dva. Pomešati kukuruzni griz i rendani kačkavalj. Suvi vrat uviti u rolnicu, pa staviti u mešavinu griza i kačkavalja , umočiti u umućeno jaje, pa ponovo u griz. Pržiti na vrelom ulju, pa kad lepo porumeni sa obe strane, staviti na ubrus da se ocedi. Preliti sa sosom od jogurta i poslužiti uz prilog po izboru.