26. 11. 2011.

Džem od mandarina i jafa kolač - Ajme ...


Moja ulaznica za igricu Ajme koliko nas je u kojoj nam je domaćica za ovaj mesec Dilajla sa bloga Svaštarica zadala temu šafran. U prvom trenutku sam pomislila da ću preskočiti ovaj krug jer ga nikada nisam koristila. Čitala sam da ima vrlo specifičan ukus a na samoj kesici piše da mu je ukus nalik medu, ali oštrijeg i aromatičnijeg ukusa. Mene zapravo podseća na ukus suve koštice iz kajsije.

Rešila sam da pravim moj omiljeni džem od mandarina uz jedva mali dodatak šafrana.


.

Interesantno, neobično ali vrlo ukusno :)


Potrebno:

1 kg očiščenih mandarina, ali samo od kore

500 gr. šečera /ko voli sladje može i više

dodatak  na samom kraju prstohvat šafrana

Mandarine očistiti od kore, razdvojiti na kriškice, pa ubaciti u secko i dobro izmiksati da se pretvori u kašu.
Dodati šečer i staviti da se kuva kao i svaki džem, odnosno kad prepolovi svoju količinu i kada se lepo  varjačom razaznaje dno gotov je. Dodati prstohvat šafrana, promešati pa sipati u čistu teglu i hermetički zatvoriti. 





Naravno, džem je bio isproban, prijatno!