16. 11. 2010.

Nagradice


Hvala Jaci sa bloga Kuhinjske čarolije na ovoj slatkoj  nagradi. Ti vrlo dobro znaš koliko mi je draga, hvala puno :)

Uz nagradu ide i originalan uslov a to je da  treba odgovoriti na nekoliko pitanja, tek toliko da se upoznamo još bolje ;))
Pitanja su škakljiva pa vas molim  da vodite računa da zaista budete iskreni, hi, hi ...
Pitanja su sledeca:

1. Zašto si stvorila blog?

2. Koju vrstu blogova čitaš?

3. Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?

4. A odeće?

5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?

6. Koju boju najviše voliš?

7. Tvoj parfem?

8. Koji film najviše voliš ?

9. Koje države želiš posetiti i zašto?

Nagrada bih podelila barem dvadeset ali kad su već takva pravila nagrade delim sledećim
blogovima :
A evo i mojih odgovora
1. Prvo sam postala članica Kulinarike a ona me dovela da pojedinih divnih ljudi (žena) koji su već imali svoje oformljene blogove. Oduševila me povezanost  zasnovana na zajedničkoj ljubavi prema kuvanju. 
Družimo se i takmičimo kroz igrice i to mi vrlo prija. Iz dana u dan nas je sve više i to mi je vrlo drago :)
2. Volim sve blogove čije me opuštanje relaksira i izmami osmehe, ne moraju  biti samo kulinarski-
3.Nemam omiljenu marku, imam problematičnu suvu kožu pa ih često menjam, a marka ne mora biti i merilo kvaliteta
4. Ne, samo neka su prirodni materijali.
5. Kremice
6. Teget plavu, crvenu i belu
7 Rive Gauche ili Burberry
8 Francuka, Španija, Holandija, Kuba. Putovanja su mi zaista strast koju sam na moju veliku žalost dugo godina morala sputavati što zbog aktuelne druš. političke situacije i maltretiranja za dobijanje viza, što zbog finansijske situacije ali biće prilike.
Eto toliko od mene, ljubim vas sve :)