2. 11. 2010.

Torta sa krem sirom i malinama

ili cheese cake na moj način



Na netu se može naći puno verzija ovog kolača a ja  postavljam ovaj moj samo iz razloga da moja ćerka ima sve omiljene recepte kolača i torti na okupu. Ovaj joj je omiljeni pa da ga sačuvamo u izdanju kakvom ga ja pravim.

Potrebno:

 krem:
500 gr. krem sira
7 kašika šećer u prahu (količina zavisi od ukusa ko koliko voli da je sladak krem)
2 kesice šlag krema od maline - jagode
2 kesice želatina dr. Oetker

 za podlogu:

300 gr. keksa petit beure
150 gr. otopljenog margarina

za preliv

2 kesice želatina Dr. Oetker -  crveni preliv za torte
500 gr. malina
šećer prema upuststvu sa kesice.








Priprema:

Keks samleti , margarin otopiti na laganoj vatri,  pa dodati u keks. Promešati kašikom. Uzeti okrugli kalup, sa skidajućim stranicama, staviti na dno papir za pečenje pa u tankom sloju namazati margarinom sa svih strana. Sipati keks, pa rukom utapkati koru.

Želatin sipati u sud, dodati toliko vode da želatin ogrezne i pustiti 5 min da nabubri. Za to vreme pomešati krem sir sa šećerom u prahu. Umutit dva šlag krema od maline sa 200 ml hladnog mleka pa dodati krem sir, lagano promešati kašikom. Pripremiti mikser. Nabubreli želatin staviti na šporet  pa na laganoj vatri otopiti vodeći računa da ne provri. Lagano sipati želatin u krem sve vreme muteći mikserom  oko 5 minuta.

Preliti preko kore. Staviti na 5 min u frižider.
Maline dobro ocediti pa poređati preko fila. 
Crveni preliv pripremiti prema uputstvu sa kesice pa preliti preko malina.

Dražati najmanje 3 sata u frižideru, pa skinuti stranice kalupa.