13. 4. 2022.

Slatko čudo od kikirikija bez dodatog šećera!





Još jedan recept pravljen prema mojim omiljenim sastojcima, gde glavnu ulogu imaju, gde ćete lepše: kikiriki, čokolada i urme. Vrlo jednostavno i brzo a zadovoljava svaku vašu želju za slatkišima. Naravno treba biti umeren jer ove kuglice su zaista zarazne :)


Potrebni sastojci: 200 gr blanširanog kikirikija 16 urmi 50 gr čokolade za kuvanje Priprema:

100 gr kikirikija samleti u secku do fine kremaste strukutre. To traje oko 10-ak minuta ali imate svoj kikiriki puter bez dodatih aditiva.
Urme potopiti u vodi taman toliko dok napravite kikiriki puter.
Preostali 100 gr kikirikija samleti i odvojiti dve kašike koje ćete staviti u smesu.
Čokoladu otopiti.
Sve sastojke izmešati (urme ne cediti dodatno) i zajedno izmiksati. Pokriti i ostaviti u frižider da se stegne. U mom slučaju, prirodno svetlo za snimanje je bilo na izmaku pa je moja smesa završila u fižideru preko noći.
Praviti manje kuglice jer ovo je ipak veoma kaloričan desert. Od ove smese meni je izašla 31 manja kuglica. Izdašno, zar ne?

I šta još reći, nadam se da ćete ih isprobati i zaista u njima uživati. Pišite mi u komentarima da li su vam se dopale!
Ukoliko vam se dopada ovaj video molim vas zapratite moj kanal. Besplatno je a meni mnogo znači kao podrška.

Prijatno!