9. 4. 2022.

Tikvice sa pečurkama

Lepo, lagano jelo. Tako dobar spoj namirnica da ćete, verujte mi na reč, uživati u jelu! Idemo na recept :)


Potrebno:


700 gr tikvica

Pečurke 200 gr

400 gr paradajz pelata u konzervi 

Beli luk 6 češnjeva 

Feta sir 250 gr

1 čaša kisele pavlake

2 jaja

Peršun, mirođija


Tikvice oljuštiti pa iseći na trake pola santimetra debljine, posoliti i ostaviti 20-ak min da puste vodu. Vodu ocediti a tikvice kratko grilovati na malo maslinovog ulja. Pustiti da se prohlade. Iseckati beli luk i paradajz iz konzerve. 

U tepsiju staviti malo masl. ulja da pokrije dno, poređati jedan red tikvica, seckane pečurke, pelat, beli luk, polovinu fete. Staviti drugi red tikvica, staviti preko ostatak fete. 

Uključiti rernu na 200C (bez ventilatora).

Ulupati dva jaja ( ne solite, feta je dovoljno slana) pa dodati kiselu pavlaku. Staviti u rernu i peći 30 minuta. Šta da vam kažem, mi smo navalili odmah :) Nadam se da ćete isprobati i uživati. Pišite mi u komentarima!


Prijatno!


Ukoliko vam se dopada ovaj recept zapratite moj YouTube kanal. Besplatno je a meni mnogo znači.