18. 11. 2009.

big oven oslić




Božanstven recept, pronađen na sajtu BigOven, morala sam ga isprobati, uverite se i same kakao lepo izgleda.
Spremala sam ga prijateljima za ručak i svi su bili oduševljeni. Malo sam ga izmenila jer sam mu dodala vino i blitvu kao osnovu.

Sastojci za 4 osobe

za 4 paketa ribe

4 oslića manje veličine
8 čeri paradajza
2 kašike seckanih zelenih maslina sa paprikom
2 kašike seckanih crnih maslina
veza peršuna
8 češnja belog luka
8 kašika maslinovog ulja
8 kašika crnog vina
2 limuna
1 veza blitve
Priprema
Za jedan paket ribe

Očistiti oslića(ko nevoli ovu ribu neka pokuša sa nekom drugom, pastrmka ne bi bila loš izbor) i posoliti. U činiju staviti iseckan beli luk, crne i zelene masline, na pola isečen čeri paradajz, iseckan peršun, narendanu koricu limuna, sok od limuna, izmešati.




Blitvu očistiti od korena, oprati, pa krupnije iskidati
Uzeti foliju određene dužine, staviti blitvu (obično jedan veći list), malo dodatka od paradajza, preko oslić i potom opet dodatak od paradajza i maslina. Limun iseći na kriške pa staviti odozgo. Preliti sa 2 kašike maslinovog ulja i 2 kašike crnog vina. Napraviti paket i složiti u pleh. Peći oko pola sata na 250C. Kad je pečena polako otvoriti foliju i preručiti na tanjir.



Na žalost nisam uspela da slikam izgled u tanjiru. Kao dodatak dodala sam krompir salatu i kuvani kukuruz.