2. 3. 2010.

Japanske ćuftice sa kačkavaljem

Japanske, kineske, ćufte koje ste sigurno pravile dosta puta. Ja sam ih malo izmenila sasvim slučajno. Po frižideru mi se motao kačkavalj koji niko nije hteo da jede i gotovo je krenuo da propada, kad mi je pala na pamet ideja pripremajući ove ćufte za ručak da ga upotrebim. Pa šta bude nek bude.






Jedino od čega sam strahovala je da će kačkavalj ispasti iz te smese i da će se lepiti za tiganj. Međutim nije, pekle  su se lepo i bez lepljenja.


Recept:

400 gr. mlevenog junećeg mesa
1 glavica luka
3 komada jaja
3 kašike brašna
1 kašičica seckanog peršuna
1 kašičica belog luka u prahu
1 kašika vegete ili začina C
3 kašike ulja
1/2 kaf. kačice soli
1/2 kesice praška za pecivo
150 gr. kačkavalja gaude ili trapista iseckan na kockice
100 ml. vode







Priprema:

Luk iseckati što sitnije ili samleti u secku da se gotovo pretvori u kašu. Dodati ml. meso, jaja, i sve ostale sastojke, dobro zamesiti i ostaviti u frižider 1 sat.

Vaditi kašikom masu, staviti kockicu kačkavalja, drugom kašikom uzeti ponovo fil od mesa, preklopiti kačkavalj, kašikom višak skloniti, i stavljati da se prži. Ne znam koliko sam bila jasna za postupak ali videćete i sami ako budete probali koliko je lako i izvodljivo.


Servirati uz krompir ili  grašak