13. 2. 2010.

Punjene pomorandže

Moja ulaznica za igru - Ajme koliko nas je




Ovog meseca u okviru igrice Ajme koliko nas je a koju je osmislila food blogerka Monsoon naša nova domaćica Mignonne nam je zadala temu agrumi.

Ovo je poslastica koju moja deca obožavaju, kažu da ih podseća na Jafa keks,  zbog kombinacije čokolade i pomorandže. Kolač je interesantan jer je sav kremast i jedina mana mu je što brzo nestane ;). Ovo sam slikala a da se glazura nije ni stegla, pa iz tog razloga izgleda ovako.


Potrebno:

5 pomorandži srednje veličine
4 kašika brašna
4 kašika šećera
4 kašika ulja
4 kašike mleka
1 jaje
1/2 kesice praška za pecivo
1 kašika kakaa

Glazura od čokolade
50 gr. čokolade
kašika ulja







Priprema:

Pomorandže dobro oprati, obrisati i preseći na pola. Srce izdubiti tako da unutar pomorandže ne ostane ništa. Ja sam to srce rendala na rende jer opna ostane u ruci, pa taj višak baciti. Srce staviti na cediljku da se ocedi jedno 15 min. Sok ostaviti sa strane.

Umutiti sve sastojke ručno: brašno, mleko, ulje, jaje, šećer, prašak za pecivo i kakao. Dodati proceđeno i iseckano srce pomorandže, promešati.

Uključiti rernu na 180C. U pleh (za mufine) staviti korpice pa u svaku staviti polovinu pomorandže. Sipati fil. Ja sam punila do vrha jer ništa specijalno ne porastu. Ako i pretekne sa strane višak se može kasnije iseći. Ukoliko imate višak fila može se sipati u papirne korpice i peći.







Staviti u rernu da se peče oko 35 min.

Kad je pečeno (bocnuti čačkalicom pa ako se ne lepi, gotovo je),  sipati preko svake korpice dok je testo još vruće kašiku onog soka od pomorandže koji smo odvojili sa strane.Pustiti da upiju sok, ohladiti, pa napraviti glazuru od čokolade. Premazati preko pa pustiti da se glazura lepo stegne.