31. 1. 2010.

Pohovani kačkavalj










Svratih skoro sa decom u  Mek na njihov daleko čuveni sladoled kad videh da prodaju pohovani kačkavalj u o obliku srca. Klinci krenuše da me ubeđuju: "kupi nam kevo, ajde da vidimo kakvi su"! Ajde, rekoh, da vidimo i to čudo ( a milion puta kod kuće sam pravila to isto) . Kad ono samo pet komada u pakovanju a cena paprena.
Meni stvarno nije jasno šta ima tako magično u toj hrani kad deca tamo naprosto hrle, siti se istroše i ostanu gladna. Kažem ja njima idemo mi lepo našoj kućici pa ćemo napraviti potpuno iste.
Tako su zapravo nastali ovi, ja sam im samo još dodala šunku


Sastojci:


200 gr. kačkavalja (gauda, trapist) narezan na listiće

50 gr. šunke /tanko isečene

brašno, prezle

2 jaja



Staviti list kačkavalja, pa list tanko sečene šunke, pa ređati dok se ne utroši 5 listova kačkavalja. Vaditi modlicom u obliku srca, koristeći svaku mogućnost uštede kačkavalja, jer ono što ostane može se kasnije dodati u picu ili sendviče.


Svako srce uvaljati u brašno, umočiti u jaje pa u prezle i pržiti na vrelom ulju. Ostaviti na salvet da se ocedi. Služiti toplo.